22 januari 2014

krijg ik vlinders van #1

Van sommige dingetjes op het internet krijg ik gewoon vlinders. Of mijn handen beginnen te jeuken om het na te maken, te kopen of te kijken (dan beginnen mijn ogen te jeuken, snap je wel). Dit is dus een ordinair linken-lijstje met mijn favoriete dingetjes op het net.
The Lizzie Bennet Diaries
Jezus! Wat. Een. Verslaving! Het heeft niet lang geduurd of ik had alle afleveringen verslonden. Als  je van Pride and Prejudice van Jane Austen houdt, dan hou je van dit. Vooral de zus Jane vind ik fantastisch, ze is altijd zo lief en ziet enkel de positieve kant. Daar kan de zuurpruim in mij maar alvast een voorbeeld aan nemen.
I'm sassy and I know it. Waarom kan mijn kat niet zo pluizig zijn? Misschien de föhn er eens op? Zal ze leuk vinden.

Van de goede voornemens-lijstjes kan ik nooit genoeg krijgen. Zeker niet wanneer één van mijn favoriete blogs er eentje post.

Richtlijnen over hoe je je trekrugzak moet inladen. De rugzak heb ik al, nu nog de trektocht.

Sidney van the Daybook verraste haar man met een tripje naar een hutje in het bos. Prachtige foto's heeft ze daar gemaakt waardoor ik direct gaan zoeken ben achter een hutje in de Ardennen, mèt open haard natuurlijk. Is nog moeilijker te vinden dan je denkt.

Geniet van je woensdag!
Liefs,
       Elke

1 opmerking: