24 juli 2012

Books: Edelstenen Trilogie


 Oké, wanneer je 20 (bijna 21) bent zou je eigenlijk geen tiener-boeken meer moeten lezen, maar o wat zijn ze soms verslavend. Zo lekker lezen zonder dat je echt de hele tijd je volle aandacht erbij moet houden. Zeker deze boeken zijn leuk. Een vriendin had er met zoveel lof over gesproken, dat ik niet anders kon dan ze te lezen. Deze 3 boeken maken deel uit van de Edelstenen Trilogie. Een heel leuke boekenserie over een meisje met wel een heel bijzondere gave. Ik kan je vertellen dat ik blij ben dat ik ze ben beginnen lezen, want ontspannend zijn ze zeker en ze lezen als een trein. 
Ikzelf heb over ieder boek maar een week gedaan en dat wil wat zeggen want ik ben de traagste lezer die je ooit zult tegenkomen. 
De boeken van Kerstin Gier gaan over het 15-jarige meisje Gwendolyn die het tijdreizigersgen geërfd heeft. Daardoor komt ze in een geheim genootschap terecht dat al eeuwen bestaat. Gwendolyn heeft het in die mannenwereld verschrikkelijk moeilijk, vooral omdat alles voor haar verzwegen wordt. Daarom gaat ze met haar beste vriendin Lesley zelf op onderzoek. 

Ik kan niet anders dan iedereen dit boek aanraden, en geef nou toe, de kaften zijn nu toch ook niet mis om naar te kijken hé?

Liefs,
     Elke









Geen opmerkingen:

Een reactie posten