31 augustus 2012

Television: Awkward


Op MTV is er al een tijdje de serie Awkward te zien. In het begin had ik er niet zoveel mee en ik ergerde me kapot aan de reclame die zich schijnbaar om de 5 minuten afspeelde op het scherm, ik was dan ook niet echt van plan om het te gaan bekijken tot een vriendin me vertelde dat ze er zelf echt verslaafd aan was geraakt. Hierdoor bedacht ik me dat het misschien toch nog niet zo slecht was en ik begon met kijken. Seizoen één heb ik in twee dagen tijd helemaal uitgekeken. Het had ook in één dag gekund, maar ik moest destijds ook nog studeren dus daar kroop ook wel wat tijd in. Nu is seizoen twee ook al een tijdje bezig en ik kijk nog iedere week uit naar een nieuwe aflevering. Het fijne vind ik ook, is dat één aflevering maar een halfuurtje duurt, dus je bent er niet zoveel tijd mee kwijt.
De serie gaat over Jenna, die van het ene schaamtelijke moment in het andere rolt. Op kamp is ze met haar crush in bed gedoken maar die wilt niet dat iemand anders weet dat hij haar leuk vindt. Een heel drama dus, maar het leukste vind ik het gemene meisje Sadie, haar gezichtsuitdrukkingen zijn geweldig en ook haar kleding- en haarstijl zou ik ook wel zo willen overnemen (vooral in seizoen 2 dan). Het verhaal is wel leuk maar niet geweldig, toch is het leuk om naar te kijken.


De irritante reclame, maar het vat de serie toch een beetje samen.

Liefs,
       Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten