10 september 2012

Love: Birthday Wishlist


Nog 5 daagjes en ik wordt 21, er is weeral een jaar voorbij gevlogen. Voor ik het weet ben ik vast 80. Stiekem vind ik verjaren nog steeds geweldig. Ik hou van taart (uiteraard) en al die kaartjes en cadeautjes. Ieder jaar vragen mensen me wat ik graag zou krijgen voor mijn verjaardag maar op die moment weet ik het nooit zo goed. Vandaar, hier mijn verjaardagsverlanglijstje.


Briefpapier van postpapierenzo.


Een mooi lederen dagboek. Deze is van Urban Outfitters (a little bit  expensive), maar bij Etsy hebben ze er ook prachtige. Hier krijg ik gewoon de schrijfkriebels van. Hoe dikker het notitieboek, hoe beter. O, en liefst met blanke pagina's want ik vind die voorgedrukte lijntjes maar niks. 


Een mooie pennenzak vanop Etsy.


Zwitsal parfum uit de Etos. Heerlijk om te ruiken naar een babytje. 


Het boek 'the happiness project'. 

Liefs,
    Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten