4 oktober 2012

Life: 33 ways to stay creative


Soms ervaar ik een kleine sleur in mijn leven. De drang om uniek/creatief te zijn is groot bij mij, ik wil niet zijn zoals de anderen. Maar wie wil dat nou eigenlijk wel? Soms lukt het me niet goed. Dagen waarop ik naar school moet, thuis kom en weer de hele tijd met school bezig ben, komen vaker voor dan dagen waarop ik we zo vrij als een vogel voel. Nochtans heeft creatief zijn niet zoveel nodig. Je hebt de lijst '33 ways to stay creative' vast wel al eens ergens zien voorbij komen. Ik ben van plan om me aan elk van dit puntje te houden en dat hier te bloggen als bewijsje aan mezelf, dat ik toch nog iets leuks met mijn leven doe. Jee, wat klinkt dat depressief, maar zo bedoel ik het niet hoor. Ik ben heel gelukkig, maar soms heb ik het gevoel dat ik veel en veel meer uit mijn leven kan halen. Vandaar: De lijst!


Liefs,
       Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten