28 december 2012

My christmas eve

De kerstdagen zijn voorbij en ik heb er weer ontzettend van genoten! Kerstavond heb ik doorgebracht met familie, mijn ouders hadden gekookt en het was super lekker. Kijk je mee naar enkele sfeerfoto's?

Overal in huis hadden we lampjes en kaarsjes aangestoken. Super gezellig, hier kan ik zo van genieten! Hier en daar stonden ook witten rozen. Ik vind het een mooi contrast hebben op een donkere tafel.
Zelfs Chica voelde dat het geen normale dag was. Gelukkig kreeg ze genoeg aandacht van ons.
Om af te sluiten enkele foto's van de hapjes en desserts. Deze keer geen zelfgemaakte nagerechten maar de taart kwam van de bakker en de ijsstronk van de ijsboer. Wat er nog op het menu stond was soep, gamba's op oma's wijze klaargemaakt (heerlijk!), lamsvlees of kalkoen met gefrituurde aardappeltjes en groenten.
Ik vond het echt heel leuk. Hoe was jullie Kerstavond?




Ik wens jullie alvast een prettig Nieuwjaar!




Xxx Claudia 

2 opmerkingen:

  1. Hmm Claudia, dat ziet er allemaal super lekker uit! En zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat ziet er allemaal heerlijk uit, het lijkt dat je een fijne kerst gehad hebt!
    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen