11 juli 2012

Books: Karen Rose


Zo'n vier jaar geleden heb ik het eerste boek van Karen Rose gelezen en sindsdien ben ik grote fan! Elke zomer komt er een boek van haar uit en dat is voor mij het teken dat de vakantie echt kan beginnen. Er zijn niet veel dingen die ik leuker vind dan lezen op een terras met een fris colaatje light. De boeken die al op de Belgische markt zijn 'Sterf voor mij', 'Schreeuw voor mij', 'Moord voor mij', 'De dood in haar ogen' en 'De mond gesnoerd'.  Momenteel ben ik bezig in 'De mond gesnoerd'. Het gaat over vier studenten die brand stichten in een leegstaand gebouw. Wanneer ze tot hun verbijstering een meisje op de bovenste verdieping in paniek op het raam zien bonken, realiseren ze zich wat ze hebben aangericht en slaan ze op de vlucht. Wat ze niet weten is dat iemand hen gadeslaat…


Dit boek kan je lezen zonder dat je haar andere boeken gelezen hebt maar toch raad ik aan om te beginnen bij 'Moord voor mij' want sommige personages krijgen een hoofdrol in het volgende boek.

Karen Rose slaagt er keer op keer in om een spannende thriller op de markt te brengen. Ze schrijft telkens op haar vertrouwde manier dus je weet wat je kan verwachten maar na vijf boeken steekt het nog niet tegen. Integendeel ik kijk al uit naar volgend jaar!
Als je graag thrillers/ detectives/ romans leest dan zijn dit de ideale boeken.

‘Schreeuw voor mij’, ‘De dood in haar ogen’ en ‘De mond gesnoerd’ zijn nu te koop voor € 18,95 bij Bol.  ‘Moord voor mij’ kan je al kopen voor € 10,00 en ‘Sterf voor mij’ voor € 12,50 ook bij Bol.
Bye,                                                                                           
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten