6 juli 2012

Chica



Dit is mijn Chica. Het is een Cavalier King Charles en het is echt het leukste hondje ter wereld. Elke kan het beamen. Ze is nu 16 maanden oud en het is echt een plezier om haar in huis te hebben. We kunnen haar overal mee naar toe nemen. Zelfs op een lange autoreis naar Spanje zorgt ze voor geen problemen. Ook al ben je een beetje down ze slaagt er steeds in om je terug happy te maken met haar vrolijkheid. In het begin was het niet gemakkelijk want Chica had een erge vorm van kennelhoest. Ze was er doodziek van, ze kon niet eten en sliep heel de tijd. Maar dankzij onze goede zorgen is ze er toch nog goed van afgekomen.  Soms kan het ook een bengeltje zijn maar dat vind ik helemaal niet erg in tegen deel dat brengt ambiance met zich mee. 



Mijn vorig hondje was een Japanse spits. Ze heette Jockey en is 14 jaar geworden. Ik was heel verdrietig toen we haar verloren en ik dacht dat ik nooit meer een ander hondje wilde hebben, maar mijn zus dacht daar anders over. Het jaar nadien heeft ze haar een Cavaliertje gekocht en deze kreeg de naam Luka. Natuurlijk was ik meteen verkocht. Na onze verhuis is Luka bij zus blijven wonen en ik miste weer het leuke gezelschap van een trouwe viervoeter en zo is Chica bij ons beland. Jammer genoeg klikt het niet echt goed tussen Luka en Chica. Chica is heel speels maar Luka moet niet veel van haar hebben. Dat kan wel voor grappige situaties zorgen.
Goodbye butterfly!
                        Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten