7 juli 2012

DIY: Memoriebox


Een paar maanden geleden (in maart) was één van mijn beste vriendinnen jarig. Omdat ik toen op Erasmus was, heb ik haar cadeautje nog maar pas kunnen afgeven. Een cadeautje geven aan iemand vind ik leuk, maar ik vind het vaak een hel om een gepast cadeautje te  vinden. Van Claudia had ik voor mijn verjaardag het leuke One-Line-A-Day dagboekje gekregen en dit vond ik wel zo'n leuk geschenk dat ik het ook aan de jarige vriendin wou geven. Zomaar een pakje afgeven vond ik niet leuk genoeg dus heb ik (naar dit geweldige idee) in een oud sigarenkistje een herinneringen-doos gemaakt. Ik heb de doos gevuld met kleine spulletje die bij een herinnering hoorden, de cadeautjes (ik heb er ook nog een mooie ketting bij gedaan) en foto's. Aan de binnenkant van het deksel heb ik een klein boekje gemaakt waar ik al onze mooie herinneringen heb opgeschreven. Klik op 'Lees verder' om het resultaat te zien en ik kan je vertellen dat ze er heel blij mee was hoor! (Of dat zei ze alleszins toch.)






Liefs,
        Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten