19 juli 2012

DIY: Knipkunst


Een tijdje geleden vond ik in vriendliefs kamer een mooie basic schoenendoos. Geen lelijke lettertjes, geen poespas met kleurtjes en soortgelijke fratsen. Gewoon een mooie schoenendoos. In het magazine Flow had ik al heel wat over knipkunst gelezen en ik heb me er zelf eens aan gewaagd. Met dit als resultaat. Een diepe snee in mijn vinger mocht natuurlijk ook niet ontbreken. Ik vind dat mijn boompje er best mag wezen, al zeg ik het zelf. Aan knipkunst wil ik me nog wel eens wagen. Een kleine tip aan mijn toekomstige knipkunst zelve: wees voorzichtig met dat scherpe mes! Ik denk dat als je er een theelichtje inzet dat het nog best een mooi resultaat kan geven. Helaas kan ik dit niet aanraden want geheel brandveilig is het niet (karton en vuur is gelijk aan klein brandje). 

Zoals je waarschijnlijk wel kunt zien, moet je geen genie zijn om dit te maken. Wat je nodig hebt is een kartonnen doos, een mesje en een potlood. That's it! Het vervolg kun je waarschijnlijk zelf wel al raden. Veel succes als je het zelf gaat proberen! 


Toedels,
        Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten