13 juli 2012

Love: Spookhuizen













Dit zijn huizen waarin ik mezelf nog wel zie wonen. Hoe geweldig zou het zijn om hier in te wonen (mits wat opknappingswerk natuurlijk)? Heel geweldig denk ik dan. Achter iedere boekenkast of onder iedere vloerplank kun je een geheime gang ontdekken die je wat meer van de geschiedenis van het huis laat zien. Het kan dan ook niet anders dat deze huizen een verhaal verbergen waar de beste horror-scenarist nog een puntje aan kan zuigen. Deze huizen doen me allemaal een beetje denken aan het huis uit de film 'the Haunting'. Als je hem nog niet gezien hebt, zeker kijken! Ik ben zelf nogal een bangerd als het op horrorfilms aankomt (en ik wil in een spookhuis gaan wonen?) maar deze vond ik echt helemaal geweldig.


Liefs,
    Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten