14 juli 2012

Love: PicMonkey

 
Zoek je een programma waar je gemakkelijk je foto's mee kunt bewerken? Dan heb ik de perfecte site voor jou gevonden! PicMonkey is een gratis online photoshop(achtig) programma. Heel handig want je hoeft niets te downloaden en zo kan je het ook op iedere computer gebruiken.


Ik gebruik regelmatig de site om mijn foto's te bewerken want er staan super veel functies op die gemakkelijk te gebruiken zijn. Functies die ik regelmatig gebruik zijn effecten toevoegen, met kleuren spelen,  Eye Brighten, Shine Reduce, tekst of symbolen toevoegen,…
Met PicMonkey kan je ook collages maken. Je hoeft gewoon je foto's uit te kiezen en ze in de gewenste lay-out te plaatsen. Zo simpel is het!
Ik ben er in ieder geval heel enthousiast over. Yay for PicMonkey!


See you soon,
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten