29 juli 2012

Television: Home and Away


Familie, thuis en zelfs mooi & meedogenloos ik heb ze allemaal een tijdje gevolgd maar geen enkele serie kan me zo bekoren als Home and Away.

Home and Away is een Australische serie dat al bestaat sinds 1988 en ik ben geboren in 91. Dus ik kijk letterlijk al heel mijn leven naar dat feuilleton. Jammer van die drie jaar dat ik gemist heb maar daar kan ik weinig aan doen, haha. Ook mijn zus is grote fan. Mijn mama vertelde dat toen mijn zus nog een baby’tje was en niet wilde eten, ze haar gewoon voor de tv zette. En wanneer het intro lied begon dan zat mijn zus braaf met open mond te kijken en zo kon mama haar te eten geven. Het zit dus in de familie. Vriendin E. is ook trouwe kijker en wanneer ze op bezoek komt is het één van onze vaste gespreksonderwerpen. Dankzij de digitale recorders moet ik nooit meer een aflevering missen. Meestal spaar ik afleveringen zodat ik een Home and Away marathon kan houden.
De serie speelt zich af in een fictief stadje 'Summer Bay' en gaat over het wel en wee van de locale bewoners. De Australische soap is vooral populair onder tieners maar naar mijn mening is het voor alle leeftijden. Echt een serie waar je met het hele gezin van kan genieten. Zoek je een serie waar veel mooi volk in speelt, met goede verhaallijnen en waarschijnlijk voor eeuwig en altijd op tv gaat zijn (dat hoop ik toch) dan is dit zeker iets voor jou!



Xxx Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten