14 augustus 2012

Love: iPad sleeve


Ik heb van Elke het meest fantastische cadeau ooit gekregen voor mijn verjaardag! Ze heeft op Etsy.com bij Lunambra deze leuke customized iPad sleeve besteld.
Voor wie Etsy nog niet kent. Etsy is een e-commerce website waar je zelfgemaakte spulletjes, vintage, kunst, kleren, juwelen en zo veel meer kan kopen van over heel de wereld. 
De eigenaar van Lunambra is Elena Gatto afkomstig uit Italiƫ. Mijn cadeau komt dus uit Italiƫ, hoe cool is dat!


Wat Elena schrijft over de iPad sleeve:

ipad suitable case: a new IPAD, iPad1, iPad2, iPad3.

Has a nice shape envelope, prints on fabrics are original Italian postage stamps. You can buy the storage case stock or, on request, can customize the address label embroidered, are only 4 or 5 days to create your custom label. 
Ipad case is stuffed!
write a message with your desire 
I send with registered mail
I choose for my creations only high quality materials
My bags are made entirely by hand by me

Ik ben er zo blij mee. De kwaliteit is echt super en het beschermt mijn iPad zeer goed want het is gewatteerd vanbinnen. Zelfs mijn toetsenbord past er ook in. En over het design ben ik zeer tevreden, het past echt bij mij. Het lijkt op een grote enveloppe met een heel leuke tekst erop. Elke wist dat ik ‘Happiness is not a destination it is a way of life’ een mooie zin vond dus heeft ze aan Elena gevraagd of ze dat er ook op kon zetten. Het is al goed van pas gekomen, zo kan ik mijn iPad op een stijlvolle, originele manier overal mee naar toe nemen.   
Alle foto’s van de iPad sleeve komen van Elena Gatto’s Etsy account.



Over exact een maand is Elke ook jarig. Hoe kan ik dit cadeau overtreffen? Haha
 
Thanx Elke!
 
Xxx Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten