13 augustus 2012

Books: One Line a Day


Vorig jaar voor mijn verjaardag kreeg ik van Claudia, na een heel subtiele hint, het One Line a Day dagboekje. Ik had het al op verschillende blogs voorbij zien komen en ik had al eens met het dagboekje van Flow in mijn handen gestaan, maar had het dan toch na veel wikken en wegen laten liggen (die was jammer genoeg een beetje te klein). Ondertussen ben ik bijna het hele jaar rond nu, nog één maandje, en ik kijk er al naar uit om terug te lezen wat ik op diezelfde dag het jaar ervoor heb gedaan. 


Ik vond het een super cadeau en ik heb het ondertussen ook al aan iemand anders gegeven voor haar verjaardag en die was er ook super blij mee. Voor iemand zoals ik, met het geheugen van een grasspriet is dit boekje echt geweldig om me alles te helpen onthouden. In het begin vond ik het een beetje moeilijk om mijn hele dag op die vier kleine lijntjes neer te schrijven maar na een tijdje schrijf je alleen nog maar de dingen op die je je wilt herinneren aan die dag (zowel goede als minder goede ervaringen natuurlijk). Het lijkt me ook leuk om later (veel later) mijn kinderen te laten lezen wat hun moeder dag in dag uit deed op 5 jaar tijd. Ik zou het namelijk super vinden om zo wat meer over mijn moeders jeugd te weten te komen. 


Kortom, als je niet weet wat je moet vragen voor je verjaardag, of je bent aan het twijfelen om het voor jezelf te kopen dan kan ik het alleen maar aanraden. Voor 14 euro vind je hem al bij bol.com. Er is trouwens ook een versie om de eerste vijf jaar van je kind neer te schrijven. 

Liefs,
      Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten