20 augustus 2012

What's in my bag


In mijn vorig bericht had ik gezegd dat ik eens een "What's in my bag" ging doen. Zo gezegd zo gedaan.



Wat er allemaal in zit:

  • Gsm: Samsung Star met wifi. Ik heb die nu 2 jaar en ik ben er nog steeds tevreden over. Natuurlijk is hij niet te vergelijken met een smart phone omdat hij er wat te traag voor is. Maar nu ik mijn iPad heb, blijf ik nog eventjes bij mijn Samsung Star.
  •  Mp4: Deze mp4 van het merk ideus heb ik 5 jaar geleden gekocht in Spanje.
  •  Mijn geliefde iPad 2
Zowel mijn gsm, mp4 en iPad 2 zijn in het wit, ik vind het leuk passen samen.

  • USB-stick
  • Ik neem steeds 2 portemonnees mee, eentje voor mijn bankkaarten en eentje voor mijn cash geld. Dit vind ik handig.
  • Huissleutels
  • Zonnebril: Ik kon hem weer eens niet vinden vandaar dat de zonnebril niet op de foto staat.
  • Een notitie boekje met pen kan je altijd wel gebruiken.
  • Boek: Op dit moment ben ik Septemberlichten van Carlos Ruiz Zafon aan het lezen. Schaduw van de wind is één van mijn lievelingsboeken dus elke boek die van Zafon uitkomt beland in mijn boekenkast.
  • Filmtickets van Snow White and the Huntsman.
  • Fototoestel:  Olympus FE-5010 in het roze staat niet op de foto omdat ik er deze foto’s mee genomen heb.
Als ik ga winkelen gebruik ik een kleiner tasje en dan neem ik alleen mijn portemonnees, huissleutels, gsm en mijn mp4 mee.


 Xxx Claudia

3 opmerkingen:

  1. Je neemt helemaal niet zoveel mee. Knap. Ik sjouw altijd mijn hele hebben en houwen mee. Vind je tas erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuke tas! (En mooie foto's trouwens) Waar heb je die tas vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ik heb die tas in de Tims gekocht maar je kan het ook online bestelllen in de Webshop van Nica. Ik vind Nica een heel leuk handtassenmerk.

      Verwijderen