16 november 2012

Movie: The Lucky One


A walk To Remember, Dear John en The notebook zijn verfilmingen van romans geschreven door Nicholas Sparks en behoren tot mijn favoriete films. Ook The Lucky One is verfilmd naar een boek van Nicholas Sparks. Dus die film stond natuurlijk ook op mijn verlanglijstje. 


Gisteren bekeek ik de film samen met Elke en we vonden het allebei een super goede film. Ik moet toegeven dat dat grotendeels komt door de fantastische Zac Efron. Maar ook het verhaal zat zeer goed in elkaar. Het gaat over een jongen die terug keert naar Amerika na zijn derde missie in Irak. Bij zich draagt hij een gevonden foto, waaraan hij naar zijn idee, zijn leven te danken heeft. Hij gaat op zoek naar de vrouw op die foto...


    

Misschien moet ik ook maar eens een boek lezen van bestseller auteur Nicholas Sparks want de verfilmingen zijn stuk voor stuk prachtig! 

Xxx Claudia 


1 opmerking:

  1. Klinkt goed! Alle andere films die je noemt, ben ik groot fan van en heb ik al tientallen keren gezien. Ik ga deze eens bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen