19 november 2012

Wordt verwacht: The Host!


 
Voorbije zondag ben ik samen met mijn zus en schoonbroer naar "Breaking Dawn part 2" gaan kijken. Wat was dat spannend! Meer ga ik hier niet over schrijven want ik wil niemand beïnvloeden. Maar ik ben er wel heel enthousiast over. 
De film was nog niet begonnen of ik was aangenaam verrast. Ik zag namelijk de trailer van "The Host". The Host is de verfilming van Stephenie Meyer's boek "Zielen". Zielen is echt voor iedereen een aanrader, ook al heb je de Twilight boeken niet gelezen zoals ikzelf. Er wordt ook een vervolg verwacht en ik kan echt niet wachten want het is één van mijn lievelingsboeken. 
Ik ben zo benieuwd naar de film en ik hoop dat het een even groot succes wordt!

      

Het verhaal gaat over Wandelaar, de ziel die huist in Melanies lichaam. Ze wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen – de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. Maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.
The Host wordt 29 maart 2013 verwacht!

Xxx Claudia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten