31 januari 2013

Movie: The vow

Gisteren keek ik samen met Elke naar The vow. The vow is van de zelfde makers van mijn lievelingsfilm "The notebook" dus ik had hoge verwachtingen.

De film gaat over een pasgetrouwd stel, Paige en Leo. Ze zijn dolgelukkig samen maar een auto-ongeluk veranderd heel hun leven. Wanneer Paige uit haar coma ontwaakt herinnert ze zich de laatste vijf jaar van haar leven niet meer. Maar het ergste van al is dat ze haar eigen man niet kent. Leo doet er alles aan om haar liefde terug voor hem te winnen. 
De film is gebaseerd op waargebeurde feiten.   


          

Ik vind het een heel mooie film met goede acteurs. Ik vond Rachel McAdams fantastisch in The notebook en ook hierin was ze heel goed en Channing Tatum is natuurlijk geen straf om naar te kijken en hij is ook gewoon een zeer goede acteur.
Zeker de moeite waard om te bekijken!

Xxx Claudia

2 opmerkingen: