2 februari 2013

Love: Fietsen


Ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger een hekel had aan fietsen. Altijd tegenwind (maar dan ook echt al-tijd), van de kou kreeg ik hoofdpijn en in de eerste kilometer was ik altijd zo enthousiast dat ik meteen al steendood was, want rustig aan fietsen, dat staat niet in mijn woordenboek. Toen ik naar school ging in een stad verder kon ik gelukkig dan ook de bus nemen. Niet dat dat altijd een pretje is, maar als je er ver alleen op zit, dan is het zo lekker rustig hé. Nu dat ik dus maar af en toe voor mijn eigen plezier de fiets neem, ben ik het meer gaan appreciëren. Om mijn plezier nog wat te vergroten zou ik (oké, mijn vriend, vader of opa) graag mijn fiets in het roze verven. Sommige mensen vragen zich dan wel af, 'hoe oud ben jij eigenlijk?' maar daar trek ik mij niets van aan hoor, ik wil gewoon een roze fiets! Ik weet zeker dat ik mijn fiets dan nog vaker zal gaan gebruiken (maar niet heus, ik ken mezelf maar al te goed helaas).  Op mijn Pinterest-pagina heb ik dan ook een heel mapje gewijd aan mooie fietsen. Hier dus een ode aan de fiets!


Een mandje mag zeker en vast ook niet ontbreken op mijn fiets. Daar steken we dan mijn kat in die dat totally awesome gaat vinden (not). 




Ik weet wel dat ik op deze fiets niet van onder zou willen zitten. 

Alle links van deze foto's kunnen op mijn pinterest gevonden worden. 

Liefs,
 Elke

2 opmerkingen:

  1. haha die laatste is echt grappig! :)

    Liefs, Sophie
    fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik zou graag jou kat in dat mandje willen zien zitten :p

    BeantwoordenVerwijderen