18 februari 2013

Beauty: Mijn zus haar parfum collectie


Ikzelf verander niet vaak van geurtje op dit moment draag ik amor amor van Cacharel. Zalige parfum en dubbel zo lekker omdat het een cadeau was van mijn nichtje. Mijn zus daar en tegen wisselt graag eens af. Op bovenstaande foto staat haar parfum collectie.

Het zijn allemaal vrij zware geuren maar ik ruik ze heel graag en ook de flesjes zijn prachtig. Ik zal de parfums overlopen van links naar rechts.

  • Lolita Lempicka - Eau De Parfum Si Lolita
  • Estee Lauder - Pure White Linen Light eau de parfum

  • Guerlain - La Petite Robe Noire
  • Dior - Pure Poison 
  • Dior - Miss Dior Chérie
  • Jean Paul Gaultier - Classique
  • Viktor and Rolf - Flowerbomb
  • Guess - Seductive
Mijn favoriet tussen deze geuren is de Flowerbomb van Viktor en Rolf. Hebben jullie een signature scent?

Xxx Claudia

3 opmerkingen: