10 februari 2013

Cute: Ted Baker


Enkele maanden geleden heb ik tassen gezien van het merk Ted Baker in de Bijenkorf Amsterdam. Ik wou er toen al over bloggen maar ik was het merk vergeten en gisteren kwam ik ze tegen in Wijnegem Shopping center. Ben je benieuwd over welke tassen ik het heb lees dan gerust even verder. 

 

Zien ze er niet geweldig uit! Volgens mij zijn ze super handig om er mee te gaan winkelen. Ik vind ze wel wat aan de dure kan omdat het gemaakt is van pure plastiek. Ook dat make-up tasje vind ik kei mooi en dat is eigenlijk niet zo duur. Het heeft wel een hoog Barbie gehalte dus ik zou het mij niet kopen maar het is wel pure eye candy. 


Bovenstaande tassen zijn speciaal gemaakt voor de MacBook, ook hebben ze sleeves voor iPad. Ik vind het alvast prachtig!

Xxx Claudia

1 opmerking:

  1. oh ik vind ze echt heel mooi ! inderdaad wel aan de dure kant voor een plastieken tas , maarja... dat is net hetzelfde met nepleren tassen he :) xoxo A.

    BeantwoordenVerwijderen