8 februari 2013

Project 365: January


Om mijn camera-skills te oefenen ben ik een 365 dagen project begonnen. Vandaag mijn favoriete foto's van januari.

Iets zoet. Iedere jaar wanneer het Sinterklaas is, slaan we hier een giga voorraad pepernoten in zodat we toekomen tot tenminste maart. 

Iets oud. Mijn oude botten, die vroeger grote favoriet waren maar die helaas helemaal versleten zijn. Nu gebruik ik ze nog voor het schilderen. 

Natuur. De paarden die achter onze tuin staan. Ze zijn niet van ons, maar we geven ze hier wel al ons oud brood. Ik vond het zo zonde dat ze daar in de kou moesten staan. 

Iets wat je aanhad. Dit kleedje en veste droeg ik op mijn portfolio voorstelling op school. Mijn allerlaatste taak van de opleiding en ik ben geslaagd! 18 februari studeer ik af. Woehoe!

Ochtend-routine. In deze oude tekendoos bewaar ik mijn sieraden en make-up. Heel handig voor wanneer ik op vakantie ga, dan neem ik gewoon de hele tekendoos mee en het staat nog eens leuk ook. 

In februari krijg je deel 2 te zien. Tips en trucs zijn altijd welkom hoor!

Liefs,
Elke



2 opmerkingen: