29 augustus 2013

Birthday Wishlist #2


Het is weer bijna zover hoor! Binnen iets minder dan 2 weekjes ben ik alweer 22 herfsten jong. Wat gaat de tijd nog snel hé. Het liefst zou ik nog steeds 16 zijn, lekker van het leven genieten en bijna geen verantwoordelijkheden hebben. Natuurlijk heeft 22 zijn ook zijn voordelen. Ik heb dit jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald (en dat na 4 jaar oefenen), ik ben op vakantie geweest en heb een heuse hele zware wandeling gedaan daar, ik ben afgestudeerd als juf, ik heb mijn eerste 2 echte baantjes gehad, ik heb ook nog eens in een sapjesbar gewerkt. Kortom, een echt fijn jaartje.

Bij een verjaardag horen natuurlijk ook cadeautjes en om het sommigen wat makkelijker te maken maak ik op voorhand altijd een lijstje met de dingetjes die ik wel zie zitten. Niet gemakkelijk hoor, ieder jaar is het weer een zoektocht want eigenlijk heb ik al alles wat ik wil. Maar omdat het moet, hier mijn lijstje:

Een super schattig katten-pennenzakje. Ik weet nu al dat al mijn leerlingen über jaloers gaan zijn!

Alle kleurtjes wol (of toch al een paar) om deze plusjesdeken te kunnen maken.


Het boek 'Laat me nooit alleen' van Kazuo Ishiguro. Te verkrijgen bij Bol.


Deze planeet-ketting in het roze.

Een Rituals geurkaars maar ik ben wel vergeten welke geur ik nu ook alweer geweldig vond.

Liefs,
       Elke

2 opmerkingen:

  1. Dat kattenpennenzakje is echt heeel erg leuk! Die wil ik nu ook haha, bedankt! ;) En die planeetketting vind ik trouwens ook gaaf, zoiets heb ik nog nooit gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh leuke spulletjes! Hoe ver ben je met de deken? Hij ziet er op het plaatje in ieder geval geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen