8 juli 2012

New Buy: iPad2


Na lang twijfelen heb ik dan toch besloten om in plaats van een iPhone een iPad te kopen. Ik heb mijn iPad nu twee dagen en ik ben er zeer tevreden over. Het internet is sneller dan op mijn vaste computer, de batterij gaat lang mee en het is natuurlijk handig om overal mee naar toe te nemen. In eerste instantie was ik van plan om de iPad 3 te kopen maar de verkoopster raadde ons de iPad 2 aan. De iPad 3 wordt heel snel warm en dat heeft de iPad 2 helemaal niet. De Ipad 3 heeft wel een beter beeld maar dat verschil merk je eigenlijk niet met de iPad 2.


Ook het design is prachtig en ik heb er een Logitech toetsenbord bij gekocht zodat ik buiten op het terras sneller blog berichten kan typen. Ik heb Documents To Go gekocht dat is een applicatie ( kost € 7,99 ) die compatibel is met Word documenten, heel handig!

Goodbye butterfly!
Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten