16 juli 2012

DIY: Pimped out kaarsenhouder


Gisteren heb ik mijn eerste toonbare DIY gemaakt. Normaal knutsel ik nooit maar deze site haalt de creatieve kant van mij naar boven. Het is wel simpel hoor maar je moet met iets beginnen he. En het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.
Je hebt niet zo veel materiaal nodig. Alleen een glas en lettertjes. Het glas dat ik gebruikt heb is van een geurkaars van de IKEA en de lettertjes komen uit de HEMA. Ik hou van de geurkaarsen van de IKEA en daardoor heb ik veel lege glazen staan. Soms gebruik ik ze ook als een vaasje. Natuurlijk kan je voor deze DIY elk glas gebruiken. De lettertjes kan je heel gemakkelijk aanbrengen gewoon het papiertje ervan doen en kleven maar. De tekst die er opstaat is 'You light up my life'. Toepasselijk voor een kaarsenhouder, vind je niet?

See you in a while!

Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten