15 juli 2012

Food: Coca-Cola Light


Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik verzot ben op Coca-Cola Light. Als we ergens iets gaan drinken bestel ik altijd cola light en ook thuis drink ik iedere dag een glas. Liefst drink ik het uit een authentiek cola-glas zonder en ijs en citroen. Ik probeer het drinken van light dranken toch wat te beperken omdat er veel controverse is over de aspartaam die erin zit. Het zou namelijk kankerverwekkend zijn. Maar aan alles is tegenwoordig wel iets, toch?

Ook de reclames van Coca Cola zijn the best vooral die tijdens de kerstperiodes. Nu is er weer een leuke limited edition. Twee leuke flesjes ontworpen door Jean Paul Gaultier. En natuurlijk heb ik ze gescoord! Bij aankoop van 6 flessen Coca-Cola Light krijg je gratis een flesje dus ik heb ineens 12 flessen gekocht, zo heb ik ze beide. Wees er snel bij want op is op. Ze staan nu als accessoire in mijn kamer. Misschien ga ik ze later gebruiken als vaasje maar voor het moment ga ik ze toch zo laten staan. 






Taste the Coke side of life!
Claudia     

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen