12 augustus 2012

Store: Emily Puck


Toen we in Hasselt waren kwamen we een heel leuk winkeltje tegen, Emily Puck. Het is een klein winkeltje boordevol schattige spulletjes.

Ik heb haar site eens bezocht en ze is volop bezig aan een Webshop. Ze verkoopt vooral Scandinavische merken zoals GreenGate, Lene Bjere en Bahne. Vooral GreenGate spreekt me enorm aan.


Ik heb op de site van Greengate hun winter catalogus al eens bekeken en het is pure eye candy. Alles past wel op mijn wishlist. Ook Pip Studio en Powell Craft behoort tot haar assortiment.
Emily Puck is echt de moeite waard om in het echt te bewonderen en het is ook gelegen in een prachtige locatie. En voor wie Hasselt toch iets te ver vindt, heb dan nog even geduld tot de Webshop klaar is.
 
Xxx Claudia

1 opmerking:

  1. Wat een super leuke spulletjes! Ik ga snel op hun webshop kijken, dit zijn echt spulletjes die prachtig bij mijn interieur passen!

    BeantwoordenVerwijderen